Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii !!

|  PRIMA PAGINA  |

Pescuit la Dunare , Malu Rosu , pe bratul Ara
autor : Pictoru`

Azi .... zi mare ! Prima iesire pe 2009 ! Stiti cum a fost ? Va spune tati : ESEC TOTAL ! Am hotarat , dupa multe tergiversari sa mergem la Malu Rosu ! Pe bratul Ara ! Kilometrul, nu stiu . Sunt obosit ! Aprox 488 . Sper sa nu gresesc . Iubita , Dunarea .... nemiscata , credincioasa , tot acolo unde am lasat-o asta toamna ! Atat doar ... cam nervoasa si crescuta : Nu mai veneati dracului odata ? Ne-am cerut scuze , ne-am spalat in ea , saraca tot n-a inteles ce bazaconii ii povesteam noi despre aberatiile ANPA-ului , ale ministerelor etc. ,, -Bai tampitilor ! Nu ma intereseaza ! Mi-ati lipsit ! " In sfarsit ne-am impacat , ne-am ales locurile , ne-a ingaduit ! Noi pusi tare de tot pe crap , am insirat in timp record vergile , am pregatit ,, mosmoande " , care mai de care , mai mirositoare , aromate , patratici , rame ..... ce sa mai .... tot ce stiam noi mai bine !

S-a razbunat ! .......Dragii mei ! O armata de oameni n-am vazut un solz de peste ! ,, Na ! Sa ma mai aburiti voi cu prostii d-ale cu permise , cu PG-uri etc ! Daca ma gandesc bine va dau peste prin .... iunie incolo ! " Si uite-asa am fost la ... simulat pescuitul ! Nu suntem suparati ! A fost o zi absolut splendida ! Am vorbit , am glumit , AU ... baut , a fost frumos ! N-am avut nici macar puterea sa plecam suparati de acolo . Si noua ne lipsise ! Mult ! O iubim !

Primii zori pe Dunare

La soare te poti uita .... la Pictoru ... Ba !

Ostila si suparata ..... plina de nuiele !

Atat de suparata .... incat plaja de la Malu Rosu e complet sub apa ! Pentru cine stie : Dunarica se varsa-n Ara !

Nic Nicolescu ..... Goga pe scule ! Ambidextru de mana stanga ! A facut chiar si el paienjeni pe fire ! Va spun eu : nici el nu e suparat !

Cruceru ! La ora 6,30 credea .... in miracole ! L-am linistit !

Am stat pana la 13 00 pe Ara . "Cele doua somitati " in domeniu , Didel si Nae , au acceptat un pic mai greu ca nu am dat de el , si au propus schimbarea locului . ,,Gata ! Hai ! Mergem la Gostinu ! Alergand pe digul Dunarii , spre Gostinu , cu 80 km/h dupa cei doi !

Stiau ei ce stiau ! Bineanteles ! Am ajuns pe un canal perpendicular pe Dunare . Apa superba ,mult mai limpede , curent aproape nul , malul mult mai prietenos . Si... a trebuit sa ajungem aici , sa stam pana la 17 00 , in continuare fara nici o captura , sa intelegem ca .... nu e ziua noastra !

Eheee ! .... ce-am fi dat noi de pe statie ! Numai ca Politia de frontiera ... a gasit ca e bine sa aiba salupele andocate acolo ! Prindem noi momentul cand or fi plecati !

Cum spuneam , cele doua autoritati recunoscute unanim in domeniu , Nic Nicolesco si Didel , inca dezbat unde ne mutam !

PESCUIT STATIONAR   PESCUIT LA CRAP   PESCUIT LA RAPITORI   PARTIDE DE PESCUIT   POVESTIRI PESCAR HOINAR